Dünya Belediyeler Birliği’nde Türkiye dönemi başladı
Merkezi Barselona'da bulunan ve dünya nüfusunun yüzde 70'ini temsil eden dünyanın en büyük yerel yönetimler örgütü Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Teşkilatı'nda Türkiye dönemi resmen başladı. Fas'ta düzenlenen olağan kongrede, Türk belediyeciliği uluslararası arenada önemli bir başarıya imza attı. Fas'ta gerçekleştirilen...
Haberi Oku