Gercüş’te Fıstık Aşılama Sezonu
Batman'ın Gercüş ilçesinde, bölgenin en önemli gelir kaynaklarından biri olan Antep ve Siirt fıstığında aşılama sezonu açıldı. Hava sıcaklıklarının artmasıyla birlikte üreticiler, sabahın erken saatlerinde fıstık bahçelerinin yolunu tuttu.Gercüş ilçesine bağlı köylerde fıstık üreticileri, kaliteli ve yüksek verimli ürün elde...
Haberi Oku