Ali Koç, Milli Takım’ı yalnız bırakmadı
A Milli Futbol Takımı'nın 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'nda ABD ile oynadığı karşılaşmayı tribünden takip eden isimlerden biri de Fenerbahçe eski başkanı Ali Koç oldu. Mücadeleyi dikkatle takip eden Koç, yayıncı kuruluşun kameralarına da yansıdı.HARARETLİ ŞEKİLDE BİR ŞEYLER ANLATTIKarşılaşma sırasında...
Haberi Oku